CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. január 27., péntek

Események szinkron nélkül és szinkronnal

Atom-Anti hónapok óta minden este 1. ciccegve-szisszegve csavargatta,  tekergette és harapdálta az ujjam, 2. egyik kezével összeszorította az ujjaim és a másikkal teljes erővel ütötte. Én ezeket a mozdulatokat minden alkalommal bántásnak véltem, ezerszer elmondtam Neki, hogy ez Nekem kellemetlen, nem jó, és hagyja abba, de persze ez  nem történt meg, és egy kissé feszült voltam emiatt, hogy úgy mondjam.

Fenti események szinkronizálva:

1. Anya kinyitottam a kólás dobozt (ciccegés-szisszegés-csavargatás), és kiittam, most üres a doboz...

2. Anya, szöget ütök a tetőbe...

feszültség elszállt, bárcsak előbb tudtunk volna beszélgetni, esküszöm a követező gyereknél megtanulom a baba-mama süket-néma beszédet:))))))




0 megjegyzés: