CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. október 17., szerda

Tárlat

Atom-Anti ma este ráérzett a rajzolás ízére. Ezen azt értem, hogy eddig (itthon) semmit sem rajzolt, de ma, amikor megmutattam Neki az asztalkáján lakó "iskolás nagyfiúknak való" A4-es füzetet, azt bizony egy este telekanyarintotta konkrét témák köré csoportosuló rajzokkal. Kisfiunkat az alábbi témák foglakoztatják 3,5 éves korában:

- anya
- apa
- piszoár
- női- és férfi wc-ajtók

Kiderült, hogy anyának és apának is nagy-magas feje van, és lerajzolt vagy harminc tökéletes kört egy tollal a kezében, Apával némán sikítoztunk a gyönyörtől.

Aztán lerajzolt Engem:)))) Ezt a pillanatot nagyon vártam, mióta láttam egy sorozatot a bátyám kisfiának óvodájában, a középső csoportosok tollából. Annyira szürreálisak és mókásak voltak a gyerekek által az anyukájukról alkotott képek, hogy hetekig már akkor is visítottunk, ha csak egymásra néztünk, mert ezek a képek moziztak a homlokunkon.
 
Rólam az alábbiak derültek ki (teljes ellentétben a valósággal): sudár vékony vagyok, és pocakom van, benne egy kisbabával, a kép lenyűgöző, nem beszélve a férfi wc-ajtót, női wc-ajtót és piszoárt egy képen ábrázoló csoport képről. Íme:


ANYA
APA
NŐI, FÉRFI WC ajtó + piszoár

 

0 megjegyzés: