CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 27., kedd

Atom-Anti és a madáretetés

Nyáron vettem egy madáretetőt Atom-Antinak, egyszerűen csak azért, mert gyönyörű szép volt, és megakadt rajta a szemem. Azóta kérdezgeti, hogy mi az, Én pedig többször elmagyaráztam, hogy amikor leesik a hó, akkor a madaraknak nincs mit enniük, és ilyenkor nagyon szívesen veszik, ha kiteszünk Nekik magocskákat, élelmet.

Múlt héten éppen ebédelni készültünk, amikor havazni kellett, és félrehúztam a függönyt, hogy együtt lelkendezzünk, Atom-Anti levette a kis tálkáját az asztalról tele tésztával, és arra kért, nyissam ki az erkély ajtót, hogy kitehesse az ebédjét a madárkáknak... agyon csókolgattam...

Íme a gyönyörű madáretető, amit imád megtömni papírgalacsinnal, kisautókkal, ceruzával:)

0 megjegyzés: