CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2013. április 6., szombat

Költői Én

Atom-Anti bármilyen versből, dalból, mondókából képes új verset, dalt, mondókát költeni. A technika viszonylag egyszerű és kezdetleges, a szavak nagy részét kicseréli a szar, szaros, bűz, büdös, büdöske, hülye, hülyécske, picsa, baszottkő (már elnézést) szavakra. Ha nem figyel oda az ember ezekre az apró részletekre, akkor csak egy jól rímelő, dallamos alkotást hall. 

Eleinte még elővettem a szockó hegyi beszédemet arról, hogy milyen sok szép dolgot tanulnak az óvodában, és milyen rengeteg sok szép szót ismer már, Anyát milyen boldoggá tenné, ha inkább azokat hallhatná, nyenyenye-nyenyenye. Bárki el tudja képzelni, milyen hatással vannak ezek a szülői szavak egy különösen kirobbanó személyiséggel rendelkező majdnem négyévesre, ezért szinte fejlődésként fogtam fel, amikor tegnap az alábbi két sort danolgatta hosszasan:

"éljen a magyar szabadság, 
 éljen a pofon szabadság"

Minden erőmmel arra koncentráltam, hogy azt sugározzam a lényemből, hogy elégedett vagyok fejlődő Énjével, felszínre törő gondolataimat bent tartottam, még a légy zümmögését sem lehetett hallani, és megpróbáltam elképzelni a globális pofon szabadságot, nem is rossz ötlet:)))

A költő
 
 

0 megjegyzés: