CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. május 13., péntek

Mézga Géza

Talán néha olyan vagyok, mint egy gyerek, de annyira élvezem a gugli adta lehetőségeket. Beütöttem a keresőbe Mézga Gézát, és többek közt az alábbi adatokra bukkantam:

Csehországban Odkaz budoucnosti aneb Podivuhodná dobrodružství rodiny Smolíkovy
Bulgáriában Невероятните приключения на Семейство Мейзга: Послания от Бъдещето
Németországban Heißer Draht ins Jenseits – Phantastische Abenteuer der Familie Mézga

címmel vetítették :))))) Hát nem zseniális?

Én már többször kiakadtam moziban, hogy hogy lehet egy szavas címmel rendelkező angol nyelvű filmeket több soros kifacsart magyar címmé formálni (eddigi legrosszabb a The Rebound - Újrakezdők,  Szerelmes szingli szittert keres cím volt)

A cseh címe gyönyörű Mézga Gézának és itt még nem ért véget a móka, mert találtam egy összefoglaló excel-táblát, melyik országban hogy hívták a szereplőket!!!! Közeli ismerőseim ismerik rajongásom az excel-táblák iránt, szóval elolvadtam a gyönyörtől:)

Nálam itt is a cseh oszlop vitte el a prímet:))) Hogy lett például Paula-ból Gábi, Blökiből Zoro????? Könyörgöm szerezze meg valaki csehül a sorozatot!!!!! 

Nagyon szeretnék egy ilyen filmklubbot szervezni idehaza, ahol húsvéttól karácsonyig megnézzük az összes epizódot ezeken a nyelveken:)


magyarul angolul németül[4] olaszul szlovákul csehül
Géza Géza Géza Sandor Mezil Gejza Miazga Pepa Smolík
Paula Paula Paula Paula Mezil Paula Miazgová Gábi Smolíková
Aladár Aladár Adolar (Archibald) Aladar Mezil Aladár Ládínek
Kriszta Kriszta Christa Cristina Mezil Krista (Kristína) Týna
Máris szomszéd Dr. Máris Nachbar Máris (Marisch) Maris Dr. Záviš Dr.Halíř
MZ/X MZ/X MZ/X (MZ-per-X) Em Zi Tren MZ per X MZ/X
Blöki Zorro Schnuffi Fofi Cvoki Zoro
Maffia Maffia
Grinfia Mafia Mafie, Žofie

0 megjegyzés: