CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. május 21., szombat

Neno

Atom-Antinak van egy csoda-játéka, ami hónapok óta leköti az itthon töltött játékidő nagy részét, és most már csak azzal hajlandó aludni is...

ez egy mentőautó, azaz neno

Ha rajtam múlik, akkor az autó nem kerül a háztartásunkba, mert azt gondoltam, hogy a 10 darab egyéb autó, ami itthon található, kielégíti brümmögési és tologatási igényét. 

Így a tudatos szülő program részeként azon ritka alkalmakkor, amikor új játékot vettem, akkor képességfejlesztő címkével ellátott dolgokkal próbálkoztam, amelyek ideig-óráig lekötötték (elsősorban Engem), de aztán ritkultak az együttlétek.

Aztán először mentünk úgy bababoltba, hogy teljes mértékben szabadjára Engedtem Atom-Antit, nem volt bekötve babakocsiba, bevásárló kocsiba, nem hurcoltam a karomon. Bár body-t venni mentünk, de a babaruhákhoz a játékokon át vezet az út (micsoda véletlen:) Meg kell mondanom, hogy csodás türelemmel viselte a válogatást (Katrina-hurrikán a Bahamákon), aztán a kasszához vezető úton már lehetetlen volt elkerülni a paradicsomi látképet, a játékkal tömött polcokat gyerek szemmagasságban. Dobogott a szívem, és előre elkezdtem a relaxációs gyakorlatokat az elmém esetleges lecsillapítására, de gyors svenkelés, tapogatás és osztályozás után odament a mentőautóhoz, levette a polcról, magához ölelte és rám emelte azt a pajkos tekintetet, amitől tudja, hogy elnevetem magam és kész vagyok. Megnéztem a termék árát (799 Ft), és azt gondoltam,  hogy megérdemli amiatt, hogy nem vett le a polcról egyéb játékokat, nem vergődött, nem hisztizett, hanem egyszerűen első látásra szerelem volt a részéről, már indult is a kasszához Vele. 

Ilyenkor persze pörög a film az ember lányában, hogy ebből a példából majd azt a következtetést vonja le, hogy minden az övé lehet, amit csak megkíván, de egyenlőre nem jelentkeznek rajta a túlkapás nyomai, pedig csaknem három hónapja nyűvi az mentőautót. Ez persze annak is köszönhető, hogy Apukájával megy mini-bevásárlásokra vasárnaponként a közeli boltba (tej, zsömle, stb) és kedves szigorral rá van nevelve arra, hogy a cél-bevásárlás, az cél-bevásárlás, nincs járulékos termék. Úgyhogy azonkívül, hogy átrendezi a szabálytalan alakzatba állított tejes, cola-s dobozokat, kipótolja a hiányzó lyukakat a sörös rekeszekben a szélén árválkodó, és nem a középpontban tobzódó sörösüvegekkel, nem hisztizik semmiért, mert nem tud róla, hogy nagyobb nyomást gyakorolva a családra, hozzájuthatna mondjuk egy túró-rudihoz. Szerintem ilyen következetességre csak egy férfi képes, és Én nagyon hálás vagyok érte, hogy nem Nekem kell ezzel megküzdenem, mert Én hajlamosabb vagyok rá, hogy engedmények árán ne kelljen kellemetlen perceket átélnem.

A mentőautóról kiderült, hogy ennyi pénzért persze nem nínózik, és az első három napban letört róla minden, ami csak letörhet, de a szerelem töretlen és megható. Ő nem egy pelenka csücskét szopogatja elalvás előtt, hanem magához öleli a mentőautót, és brümmög magának.


0 megjegyzés: