CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. április 25., hétfő

Én, meg Én, meg Anti-Mami

Kis csend volt itt a blogon...na nem mintha Atom-Anti behúzta volna a kéziféket egy kicsit is... Anti-Mami ezredszer besokallt, tévesen értelmezett jeleket és mondatokat, megjegyzéseket, és kissé visszahúzódott a csigaházába. Aztán jött blogíró társam, aki (milyen vicces) annak idején a blog-írásban látta meggazdagodásunk zálogát (!!!!), még szerencse, hogy nem mondtam fel azonnal a munkahelyemen:))) 

Persze a gondolat továbbra sem hagy nyugodni, hogy jóval többre vagyok hivatott, mint hogy püföljem a számokat, egy ultramarin kék képernyőt bámulva, de jelenleg a ködösen elképzelt felszabadult művész létet nyugdíjas koromra tettem át (korábban az ideális "itthon-babázás" tűnt a legjobb megoldásnak az önmegvalósításra). 

Elfelejtettem erre az egészre örömteli egyszerű modern-kori napló írásként tekinteni, és eltekinteni attól, hogy ki mit gondol rólam, vagy rajtam keresztül a saját életéről.





0 megjegyzés: