CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. május 13., csütörtök

Kúptalanság

Éjszaka van, és csak abban reménykedem, hogy nem ismétlődik meg a tegnapi horrorisztikus sírási jelenet, ami az elmúlt 11 hónapban most fordult elő először, számomra nagyon megrázó élmény volt. Nagyon-nagyon fájt valamilye Atom-Antinak. Gondolom az éppen előbukkanó fogai közül valamelyik, talán több is egyszerre, mindenesetre nagyon keservesen sírt, tekergőzött a kis teste és  nem hagyta magát sem megvigasztalni, sem megitatni, sem a fogínyét bekenni, csak üvöltött, Nála talán csak mi voltunk jobban kétségbeesve. Aztán szépen lassan kisimultak a dolgok, a karomban megnyugodott és elaludt, Én viszont ébren hánykolódtam a nappali bőrkanapéján, a sírása, vagy a számomra félelmetes szituáció előpattintott belőlem valamilyen vajúdás közbeni élményt, görcsölt a hasam, pulzált a császáros seb a hasamon és nem bírtam abbahagyni a sírást, valamilyen nagyon mélyről felszakadó félelem hatására. Ahogy közeledik az első születésnap, egyre több emlék, életérzés bukkan fel az egy évvel ezelőtti időszakról, és furcsa de egyáltalán nem olyanok, mint amilyennek annak idején megéltem ezt az utolsó pár hetet. Minden túlzás nélkül mondhatom, hogy életem legszebb időszaka volt az állapotosság, sem előtte, sem utána nem éreztem magam ennyire szépnek, nőiesnek, teljesnek. Valószínűleg tudat alatt jóval többet szorongtam a szüléssel kapcsolatban, mint ahogy azt akár magamnak is bevallottam volna a felszínen, legalábbis most így érzem. 

Mivel a fogíny zsibbasztó Dentinox gélen kívül nem volt itthon semmi, amivel csillapíthattam volna Atom-Anti fájdalmait az éjszaka, ezért elhatároztam, hogy utánaolvasok a neten mit tehetnék az ügyben, és beszerző körútra mentem a helyi gyógyszertárba. Ha nem segít a borostyán nyaklánc (ami Nekünk nincs, és valamiért nem reális számomra, hogy segíthet) akkor szóba jöhet még Nurofen, Panadol szirup, illetve a Germicid-C és Vibrucol kúp. Az első nyolc fognál nem csináltunk nagy ügyet a fogzásból, egyszerűen szerettem volna felkészült lenni, ha megint előfordul a fájdalmas sírás. Panadol szirupot kértem, mert valahol mélyen éreztem, hogy nem vagyok az a 'kúpos-anya' típus, de aztán a gyógyszerész lebeszélt erről a megoldásról, és inkább a természetesebb homeopát szert a Vibrucol kúpot javasolta. Naiv módon azt gondoltam, hogy a dobozban úgyis lesz valamilyen használati útmutató a kúp felhelyezését illetően, ha az valamiért bonyolult, de mivel ilyet nem találtam, ezért féktelen önbizalommal kezdtem Neki a hadműveletnek. Hát nem részletezném az eseményeket, összefoglalásként annyit mondanék, hogy végig próbáltam a Káma-szutra összes pozicióját, de a kúp csak nem maradt bent, viszont Atom-Anti nagy kacagásban tört ki a végére, így nem maradt más reményem, mint az, hogy a kúptalansági állapot eléréséig megtett út feltöltötte annyi boldogság-hormonnal, hogy együtt átvészeljük az éjszakát...

0 megjegyzés: