CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. május 31., hétfő

Atom-Anti kisded lett:)

Hivatalos igazolásom van arról, hogy Atom-Anti többé nem kisbaba, hanem kisded... és tényleg, nézem jobbról, nézem balról, és az Én kisfiam már rég nem babás, igazi imádni való rosszcsont kisfiú lett belőle, aki egész nap a für Elise-t játsza Anti-Mami idegein, péklapátnyi kezekkel, kirobbanó életerővel, 12 harapós fogacskával, fáradhatatlanul nyomul...

Én leginkább a lélekvándorlásban hiszek, de el tudok fogadni más variációt is, mondjuk azt, hogy Isten kertjéből angyalok énekelték le a Földre az Én kis Atom-Antimat, de az biztos, hogy valahol anatómiai kiképzést kapott, mielőtt Hozzánk került. Honnan tudhatná különben egy ilyen csöppnyi kis lény, hogy hogyan kell ellazítania a hát és karizmait úgy, hogy képtelenség legyen megfogni-felemelni-felállítani, vagy hogyan kell egy másodperc alatt  úgy hídba feszülni, hogy egy laza fejeléssel harcképtelenné tegye Anyát. Van egy másik tökéletes hídja az autós ülésbe bekötés ellen is:)))) Én nem tudom, hogy minden gyerek így működik-e, de az energia forrásai teljes egészét a testi kondíciója karbantartására, és az ügyessége fejlesztésére fordítja. Nem tudja mi az a cica, hápi-kacsa, malac, teve, viziló, és eltekintve a  pár vicces tincstől a füle mögött még haja sincs nagyon, viszont majom ügyességgel mászik fel a székre, fotelra, kanapére, előszoba falra, cukaharát ugrik a kádban, ha kádon kívüli élményre vágyik (pl. tusfürdő), járóképessége teljes tudatában futni próbál, amikor meglátja az apját, ami elég horrorisztikus látvány (mármint nem Apa, hanem a futás művelete egy épp, hogy járó gyerektől:) Az egyéves orvosi kontrollon kapott oltástól még csak meg sem nyikkant, de amikor megpróbáltam a hátára fektetni, hogy visszaadjam rá a pelenkát, égtelen üvöltést csapott (ki vagyok Én, hogy fekvésre kényszerítsek egy ragyogó totyogó tehetséget...)

Megállapítottuk, hogy valami fordítva van "bekötve" nála, fordítva ül fel az ugráló csacsira, a kismotorra, a maci-mobilra, a tányért evés közben imádja lefordítani...

A legmegdöbbentőbb tulajdonsága (az erős ellenszegülésen kívül:) talán az udvarlási készsége és kedve... Bár férjem tagadja, hogy ezt tőle látta volna, Én mégsem bírom a gyanú árnyékát elhessegetni magamtól. Az egy dolog, hogy a babakocsiból derékig kihajol, hogy megfelelő módon és hosszasan tovább stírölhesse a szép fiatal lányokat (feketét-szőkét-barnát vegyesen), akik elhaladtak mellette, de amikor betérünk valahová és ránéz egy nő, előveszi leggyönyörűbb mosolyát, kényelmesen hátradől a kocsiban, a lábait felteszi a keresztrúdra, és nekikezd a bűvölésnek. Hihetetlen látvány, még a szigorú arcú biztonsági őr nénivel is végigjátszotta a napokban, akitől aztán szétlophatták volna a boltot...

Vannak mániái...a kulcs-csomók, ajtók és a tubusok...nincs itthon olyan tusfürdő, kézkrém, testápoló, sampon, naptej, cipőápoló, ami még nem járt volna a szájában, és ezek rágásával gyakorlatilag órákig elszórakoztatja magát, ami igazán szuper, de ettől még nem biztos, hogy verset fog tudni mondani az oviban... tudom, hogy némiképp elborzasztó, hogy ilyeneken agyalok, de egy kicsi kétségbe vagyok esve, hogy sem meséléssel, képnézegetéssel nem tudom lefoglalni. Mondjuk ha Nekem nőtt volna ki most hirtelen 12 fogam fél év leforgása alatt, lehet, hogy Én sem egy seregnyi állat hangjának utánzásával foglalnám le magam...

Étvágya továbbra is nagyon rendben van, eddig a cseresznyén kívül mindent magába tömött, amit elé tettem. Imád két kézzel a kajákban turkálni, majd a fejére kenni az előtte alaposan meggyömöszölt kaját...Hát nem mondanám, hogy Én lennék Atom-Anti álmainak nagy szakácsnője, lehet, hogy ezért is eszik meg mindent, mert az étkezések nem éppen a legnagyobb gasztro-élmények. Ebédre még mindig külön főzök neki, vagy egy éveseknek való bébiételt kap, de gyakorlatilag bármi lehet az. Már többször leborultam lábai előtt, amikor megette a kapros újkrumplit, spenótos-tésztát, tökfőzeléket, amiről azt gondoltam, hogy a gyerekek zsigerből utálják, de valószínűleg a közösségi utálatot majd csak a bölcsiben-oviban szedi magára...amikor legutóbb szó nélkül megette a krumpli-répa-tonhal konzerv-ketchup variációt, azért elgondolkodtam, hogy vannak-e egyáltalán ízlelő bimbói...


Amúgy 81 cm, 1180 gramm és egyszerűen gyönyörű (a maga vicces módján:)..az Én kisfiam



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Katus!
csak gratulálni tudok ehez a "vasgyúróhoz"! Tündéri teremtés, legyen nagyon sok örömötök benne!
puszi
Paizs Gábor (a férjed haverja)