CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. október 19., kedd

KENGURU

Nagyon-nagyon vártuk már, hogy mi lesz Atom-Anti következő "első szava", tegnap megszületett az új alkotás: kenguru

Hmmm, még nem tudom, milyen példamondatokba fogom beágyazni a gyakorlás kedvéért ezt a szót, az biztos, hogy tegnap hallotta először, ezek szerint kár belé az a sok versike, mese cd, zene cd, anyai dallamsorok:))))
A szót az alábbi autentikus környezetben hallotta: Az Anyád mindenit, nem vagy Te kenguru!!! 

(A teljes vacsoráját belekanalazta a nyakába tett zsebes partedlibe, mert gondoltam egy huszárvágással leszoktatom két tányéros evésről, ezért csak egy tányért kapott a vacsorához. Egy pillanat erejéig zseniálisnak gondoltam magam, a pillanat gyorsan tovaszállt:)

Összefoglalásként eddig az alábbi szavakat mondta ki tiszta magyarsággal, tompítás, leharapás, átformálás nélkül: 
apa, anya, kenguru

Alakul a molekula, mocorog az atom, a genetikusokat csókoltatom:)

Édesapját még nem kérdeztem ki, hány éves korában kezdett beszélni és mi volt az első szava. (Tán az Én keresztnevem lehetett az, hiszen évtizedek óta az Én keresztnevem szólítják Náluk otthon az anyakocát:)))))




0 megjegyzés: