CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. október 19., kedd

Top öt játék

Atom-Anti nem egyszerű eset, ha játékról van szó, biztos vagyok benne, hogy ezért többen a környezetemben engem tesznek felelőssé, hát Én sem így képzeltem annak idején... Azért változott valamennyit a helyzet a korábbiakhoz képest, amikor szó szerint semmilyen játék nem kötötte le, ma már tetszenek Neki az autók, az építőkockák, a labda, és egyes könyvek. A tetszik Neki kifejezés azt jelenti, hogy ezekkel összességében legalább napi negyed órát eljátszik. A történelmi hűség kedvéért gondoltam leírom mi volt a top öt játék szeptember-októberben



1. Játék a Peugeot 205-ben azaz az autónkban, ez hónapok óta tartja az első helyet, nagy átlagban heti 4-5 órát tartózkodik benne. Nagyon régóta képes az egyik kezével húzza az ajtónyitó kart, másikkal nyomja az ajtót mozdulatsorra, amihez szerintem tehetség kell egy ilyen kisgyerek részéről, nulla hibaszázalékkel beletalál a megfelelő kulccsal az indítóba. 


2. Fogmosás imitáció kizárólag Anya fogkeféjével, amivel aztán kipucol minden zugot a lakásban, ahová beférhet egy fogkefe.

3. Nyomtató megetetése cd-lemezekkel (napi program), illetve általános garázdálkodás a dolgozó szoba területén. Ma a merőkanalat nyomta át szegény kis nyomtató apró ajtaján, lassan ideje kipróbálni, működik-e még...

4. Anya ölében állni, miközben Anya a mosógépen ül centrifugálás közben, hogy megőrizze a jószomszédi iszonyt. Az ölemből eléri a fürdőszoba polc legfelső régióit, aminek szinte teljes tartalmát begyömöszöli a két mellem közé/elé a melltartómba, trikómba, pulóverembe

5. Feljött az ötödik helyre az a szerelődoboz, amit Apukájával együtt vettünk Neki. A szerelődoboz keresztrúdjába lehet, különböző típusú csavarokat ki-be csavarozni, különböző típusú csavarhúzókkal, ez az első "igazi" játék, amit igán szeret. Persze maradt nagy kedvenc az "igazi" mérőszalag és vízmérték is








0 megjegyzés: