CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. december 26., szombat

Cékla-mese

2009. november

Atom-Anti ötödik hónapjában kezdtem meg a pépes táplálást, ami eleinte akadozott egy kicsit, elsősorban azért, mert Én nem voltam elég rendszeres és felkészült anya-lény, mindig akkor jutott eszembe, hogy csinálnom kellett volna ebédet, amikor a kis fiókám már tátogott...utánaolvastam az interneten, és inkább hat hónapos kortól írják a szilárd étel bevezetését... szóval ismét elbizonytalanodtam a sok különböző információ kapcsán, végül is azzal győzködöm magam, hogy a védőnő javasolta a szilárd étel bevezetését, és mindjárt hat hónapos (Te jó ég!!!), plusz rendelkezik a "tünetekkel", ami alapján elvileg már felkészült a szervezete (kinőtt/nő a foga, érdeklődik az étkezések iránt, kezd megszűnni a nyelvkiöltő reflexe)

Az Én "problémám" az, hogy minden ételre ugyanazt az arcot vágja az első két falatnál (mér acc ilyen szart anya arckifejezés), majd amit belekanalazok a szájába tartalomtól és mennyiségtől függetlenül, azt rezzenéstelen arccal (bár inkább nevetve) lenyeli, és után képes ugyanazt a mennyiségű tápszert is lenyomni, mint eddig, ha adok Neki (egy nap kipróbáltam, vannak-e egészséges határai az étvágyának, de nincsenek:(( Tehát egy kicsit zavarban vagyok a mennyiségekkel kapcsolatban, legutóbb egy kisebb méretű sütőtök felét bekanalazta, két napig nyögött piros fejjel, narancssárga sütőtök kukacok jöttek a kis popsijából, elég nehezen szabadult Tőle...


Most éppen cékla sül a sütőben (és mellette padlizsán, a saját örömömre), az lesz a mai ebéd, hát kíváncsi vagyok... nagyon izgalmasnak érzem azt tanulmányozni, hogy az általam nem szeretett élelmiszerekkel (pl. cékla) mit kezd, mennyire erős a gondolat hatalma, kimondatlanul érzékeli-e a gyerek az ellenérzést....a védőnő a céklát már a terhességem alatt is nagyon favorizálta, és a gyereknek is nagyon ajánlja, próbálja ki mindenki, de csak cékla színű ruhába bújva:))))) Nekem van eszelősen praktikus IKEA-s etetős kabátkám, amibe bele lehet bújtatni a gyerek karjait is, és és eltakarja majdnem a térdéig, a nyakánál meg épp jó szorosan zár, így mostanában egész jól jövünk ki a kajálásból, mondjuk Atom-Anti is egyre nagyobb spíler a kiskanállal evésben:))) (Közben elkészült a cékla, brrrrr, lenyomott 3/4 fej céklát, úgy nézett ki, mint aki megivott vagy 4 véresagy koktélt, kicsit féltem, hogy a szája körül megmarad a szín, de a szappan csodákra képes:) Eltelt egy óra és kihányta a felét, elég morbid látvány, itt sikítozunk Férj-jel, a cékla színű ruha ötlete egyáltalán nem viccccc!!!!:) Most már este van, és egy rész visszaérkezett az univerzumba, színe változatlan, egy kicsit ijesztő...




Anti-Mami





0 megjegyzés: