CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. december 7., hétfő

Háromszoros miért

A blog írását Lengyelországban élő barátnőm kezdeményezte, aki utánam hat héttel hozta világra gyönyörű kisfiát. Eleinte óvatoskodva írtunk egymásnak e-maileket az anyasággal kapcsolatos tapasztalatainkról, aztán amikor rájöttünk milyen felszabadító erővel jár az igazi, kendőzetlen problémáink megosztása, amelyek írás közben valósággal eltörpülnek, majd végül az eset humorrá válik, elindult a lavina...mindent leírtunk, ami a "csövön kifért", és ez amolyan véd- és dacszövetséget, megnyugvást, kiegyensúlyozott anyai létet eredményezett közöttünk a "standard" barátságon túl...

A blog elsődleges célja barátaink tájékoztatása Atom-Anti életének főbb eseményeiről

A blog másodlagos célja, hogy megmentsek legalább egy Anyát, és kiragadjam abból az életérzésből, ami Engem járt át az első nyolc hétben. Teljesen alkalmatlannak, rossz anyának gondoltam magam, amíg valaki el nem mesélte személyes tapasztalait, amelyek nagyon hasonlítottak ahhoz a lelki mélységhez, feketeséghez, szürkeséghez, amiben Én jártam. Lehet, hogy irracionális, hogy Én attól léptem ki ebből az állapotból, hogy azt gondolhattam ez csak egy sablonos viselkedés, ami hozzá tartozik a női tudathoz, de Nekem ez adott önigazolást arra, hogy nem vagyok szörnyeteg, ahogy addig gondoltam magamra.

A blog harmadik célja, hogy végre kiéljem magam:)) Nagy Szex és New York rajongó vagyok, és egyszerűen imádtam, ahogy Carrie ül az ablakban a laptopja előtt, bámul ki az ablakon, és dőlnek belőle a frappáns szövegek...és ebből még meg is él... és tessék, ülök a laptop előtt, bámulok ki az ablakon, az egyik szobában egy Férj horkol, a másikban egy tejszagú baba horkol (nem vicc), és várom az ihletet...

Anti-Mami

0 megjegyzés: