CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. december 27., vasárnap

Játék - nem játék

Karácsony előtt sorban hívtak a nagymamák, nagypapák, bátyók, hogy milyen játékot vegyenek az én kisdedemnek. Nagy önuralmat kellett gyakorolnom, hogy ne hahotázzak azon, hogy valaki gyermek-játékkal szeretné untatni Atom-Antit... Miközben én telefonáltam, megpróbáltam megjegyezni, hogy mi mindennel játszott, hogy megoszthassam, íme a lista:
  • a szárítóról lerángatta anya frissen mosott bugyiját, és azzal maszatolta a reggeli gyanánt belediktált, ámde kibukott tápszert a parkettán

  • amikor megtisztította a szárító alsó-középső részét a szerinte oda nem való zokniktól/bugyiktól, (hosszas karcolatokat szántva a nappali parkettáján a szárító ráncigálásával) kiderült a haditerv: két kezével felhúzta magát a szárító szabadon maradt alsó rácsfelületén, de mivel korához képest elég sokat nyom (csak erősek a csontjai:), ezért nem bírta sokáig, így elengedve edzett testét, koppant nagyokat a parkettán a kis kopasz buksija

  • ekkor begorombult és elvonszolta magát a barikádhoz, ami a porszívót hivatott megvédeni Atom-Antitól, de mindhiába...beszabadult a barikád mögé, és megküzdött a porszívó lágy részeivel

  • eszébe jutott ám, hogy ma még nem húzta ki a sütő alatt található konyhafiókot, így miután vagy ötször lefejelte a tv-szekrényt, mert nem tudott hátramenetben kiparkolni az "eldugott" porszívótól, elindult az új objektum felé...de közben rátalált a gumipapucsomra, amit bokájáig letolt a száján keresztül, minden rajta található porral-szösszel-kórokozóval egyetemben...

ez idő alatt természetesen rendelkezésére állt a világ legnagyobb és legszínesebb játszószőnyege, aminek kiválasztásával több éjszakát töltöttem a internet előtt, (amikor három hónapos korában realizáltam, hogy a mi lakásunkban kizárólag fehér, tejeskávé és kakaóbarna színek találhatóak, no meg egy kis zöldség, így a gyerek teljesen biztos, hogy már most vissza maradt a fejlődésben), valamint x számú játék, amelyek összes érzékszervét hivatottak kiszolgálni...
a bátyám épp azt ecsetelte, hogy hány fajta hiper-szuper játékot is tart a kezében a játékboltban, én hümmögtem, majd őszinte csodálattal adózva Atom-Anti kitartásának játékot választottam, hiszen azt mégsem mondhattam, hogy hozzon egy új, és megnyugtatóan steril gumipapucsot az én egyetlenemnek, csak más színben...

0 megjegyzés: